Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:nisumaka
Alue:Aloittelijat
Aihe:Laite pianon opetteluun
Aika:16.05.2018 10:47   (muokattu 16.05.2018 10:49)
Osta digipiano. Käytetty. Osamaksulla jotenkin järjestät (täytyy varmaan ottaa vippiä pankista, kauppa ei myy käytettyjä osarilla, oletan, tai sitten ottaa itse rahoitusriskin). Sanoit, että sait töitä, toivottavasti pidemmäksi aikaa. Itsellä sattumoisin ylihuomena perjantaina kuulen, jatkuuko ja millä ehdoilla meikäläisen päiväduuni 1.1.2019, vai päättyykö se tuolloin. Itse aikoinaan, kun aloitin pianon sivusoittimena musiikkiopintojen ohessa, ostin Yamahan digipianon (maksoi tuolin kanssa about 1.500e), ja olen ollut tosi tyytyväinen. Varmaankin edullisimmat pianot painotetuilla koskettimilla ovat käytettynä jossain 400 - 500e, luulis. Tässä tulee laatu vastaan, tarkoitan, että satasella kukaan tuskin myy asiallista digipianoa. Digipianossa on se hyvä puoli, että voit käyttää kuulokkeita, eikä itse laite ole kovin iso esimerkiksi yksiöön.
 
Niin joo tuli vielä mieleen. Yksi vaihtoehto voisi olla vuokrata digipiano. Jotku musiikkikaupat tekevät ihan kohtuullisia diilejä esimerkiksi 2 kk ajaksi, ja jos ostat sitten pianon, niin vuokrista hyvitetään.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=11&t=237920