Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:northern
Alue:Tietokoneet ja musiikkiohjelmat
Aihe:Logic Pro x offline bounce ei tee tiedostoa, realtime särisee
Aika:17.04.2018 16:29
Yksi päivä kun koitin normaalisti bouncata uusinta versiota miksauksestani, niin bouncing ikkuna tuli esiin ja palkki lähti etenemään, mutta jossain kohtaa palkin eteneminen pysähtyi ja jonkun ajan päästä bouncing ikkuna hävisi. Mitään virheilmoitusta tai muuta ei ilmestynyt, mutta myöskään äänitiedostoa ei syntynyt.

Realtime bouncaus onnistui normaalisti ja sitä olen nyt jonkin aikaa käyttänyt, mutta pari päivää sitten sekin alkoi temppuilemaan. Tiedosto syntyy kyllä, mutta se kohisee ja audio on heikkolaatuista.

Olen kokeillut eri projekteilla, sellaisilla missä on softainstrumentteja ja sellaisia missä on pelkkää audiota ja aina samat ongelmat.

Kone on alkanut myös herjaamaan "Macintosh HD" ei ole avattavissa, koska alkuperäistä kohdetta ei löydy. En sitten tiedä liittyvätkö toisiinsa.

Samalla koneella mulla on myös Reaper ja sillä bouncailut/rendailut onnistuu ongelmitta.

Ongelma olisi tarpeen saada pikaisesti korjattua, sillä parin viikon päästä on näytelmän ensi-ilta mihin teen musiikkia.
Copyright ©1999-2020, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=33&t=237703