Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:LaquerHead
Alue:Rummut: rumpukamat
Aihe:Loota percussion
Aika:26.02.2018 13:35   (muokattu 26.02.2018 13:37)
Täältä löytyy.
 
Oon soitellu nyt reilun vuoden tuolla Lootalla akkarikeikkoja ja satunnaisia treenisjameja hiljasemmalla volalla. Loota tuli Cajonin tilalle ja onhan se todettava, että monipuolisempi ja hauskempi kampe on kyseessä.
Eniten käytän Lootan kaverina vain kahta symbaalia. Toinen on splash ja toinen rideksi soveltuva crash. Haitsukompit soitan enimmäkseen hillitysti snareosan oikeaan reunaan, vain harvoin etuosassa olevaan crasher-hatsiin. 12-tuumaiset pikkuhaitsutkin löytyy, niitä voisin joskus testailla. Pedaalina Latin Percussionin vaijeripedaali.
 
Maininnan arvoinen asia snarekiinnityksestä. Ainakin itsellä tuo snare tahtoi "valua alas" soittaessa. Sain vinkkejä asiaan itse Lootamieheltä, Liljan Mikalta. Ratkaisin asian kuitenkin itse MacGyvermäisesti ja laitoin niittipyssyllä kumimaton palasen snarekiinnikkeeseen. Kiinnike ei siis kiristy vain puu-puuta vasten, vaan siinä on myös kumia välissä.
 
tuquoque: 757 päivää vanha aihe. Eikä yhtään käyttäjiä?
 
Tilasin juuri Lootan setin Cocoa bean -värisenä ja lisäksi pedaalin. Kerran soitellut kaverin setillä ja hauskaa tiedossa. Pikkuhaitsut pitää vielä hankkia ja siinäpä se. Kokemuksia ehkä myöhemmin kun setti on kotiutunut ja käytetty enemmän. Onko muita käyttäjiä ilmaantunut?
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=30&t=230457