Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:northern
Alue:Studiotyöskentely
Aihe:Laitteiston vuokraaminen äänitys sessioon
Aika:23.11.2017 15:58
Ei se nyt pakko oo olla justiin tuo Revv, eiköhän maailmasta muitakin hyvä saundisia vahvareita löydy. Tällä hetkellä vaan mitä oon kuunnellut niin toi on joka näytteessä kuulostanut hyvälle.

askomiko: Osta Toontrack Metal Amps -plugari ja vejä sillä. Ihan hyvä brutaaliin pärinään ja maksaa parikymppiä nyt marras-alessa.

Mulla on jo säröplugareita ja niillä saa ihan ok materiaalia, mutta oikea vahvari yleensä kuulostaa aina pikkasen paremmalta ja kyllä siinäkin oma arvonsa on ainakin itelle että ollaan äänitetty oikeaa vahvistinta käyttäen eikä väännetty plugareista nappuloista.

Viocress: Ja lopuksi pieni vinkki: Jos haluatte oikeasti tehdä levyn niin menkää oikeasti studioon.

Ainahan se olis kiva mennä isoon studioon hiroskelemaan saundia, mutta tulee äkkiä kalliiks. Lisäks en usko että kukaan huomaa että onko se kitara äänitetty kotona kunnon etuasteella vai isossa studiossa kunnon etuasteella. Luulen että yksikseen on rauhassa helpompi äänitelläkin kun on tollasta vähän monimutkasempaa materiaalia. Ei tarvii kattella kelloa kokoajan ja miettiä että kuinkahan paljon on nyt mennyt kallista studioaikaa kun ei vieläkään mennyt toi riffin pätkä....
Copyright ©1999-2018, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=16&t=236525