Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:musamies
Alue:Koskettimet
Aihe:Wlm mega urut
Aika:13.01.2017 00:20
ajansävel: Ei mutta,, jäikö MOJO vielä kauppaan? Pistätkö mulle pikaviestiä kun ehdit, olisi mukava nähdä..
 
MOJO on ihan kivan näkönen, itel voisi kuitenkin joku aikalailla monitoimivehje olla kätevin. Kiinnostaa esim. minkälaisen Nord Stagen tekevät seuraavaksi. Periaatteessa joku KORG Kronos monipuolisuus olisi tervetullutta, mut mun makuun se taitaa olla vähän liian nykymusiikkisaundeihin painottunut.
 
Mul pitäs jossain olla Tripistä kuvia. Siin vehkees on omanlaistaan mojoa kyllä, joskin vaatii hiukan kyl huolenpito. Huoltotoimet pysähty viimeks kun tuli aika paljon elvytetty drawbarsseja ultraäänipesten, mut sit tuli uus ilmiö, että perkussio-osio oli mykkä. Mul on kaksi Trip:iä, niin niitä vertaamalla pystyy kyllä aika hyvin korjaa.
 
Vehje olis paikallaan ollessaan jossain treeni- tai äänitystilassa ihan jees. Juju on paljon siinä mitä äänelle seuraavaks tekee kun se tulee ulos urun ulostulosta. Mä olen käyttäny Rotospheren kera, jossa ei säröominaisuudet ole hassummat.
 
Trippi ei kotona kuulokkeiden kanssa pääse oikeuksiinsa, mutta oikeessa tilanteessa ehkä oikean leslien kera...
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=36&t=231500