Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:mpekkanen
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Vanhaa vai uutta? Missä innovaatiot?
Aika:01.12.2016 21:04
hallu: Minä yritän välillä tehdä innovatiivista musaa mutta se on semmoista paskaa etten jaksa kuunnella sitä edes itse :-D

En tiedä onko sekään mikään itseisarvo, luoda tai tehdä jotain todella erikoista. Ihan vain sen erikoisuuden takia. Tuskin kuitenkaan.

Nuorempana kun yritin kiipeillä puuhunkin väärinpäin, niin silloin olisin halunnut soittaa vain tietynlaista musaa.
Kuitenkin myöhemmin kun soittotaitoa tuli opettelun myötä, niin huomasin ettei aina sellainen musa jota on hauska soittaa...ole sitä aina hauska kuunnella. Tämä tietysti myös toisinpäin.

Itse tykkään soittaa esim. jonkinlaista kansanmusaa ja lattarirytmit jollain tres kitaralla on tosi mukavia soitella. Molemmissa on jotain sellaista josta tykkään todella paljon...siis soittaa, mutta en välttämättä itse kuuntele niinkään sellaista. En ainakaan niin paljon kuin itse soitan.
Minusta on ihan normaalia kuunnella jotain musaa ja soittaa jotain toisenlaista. Toki soitan myös itse bluesia ja kuuntelen myös sellaistakin, mutta kaiken musan kohdalla se ei mene niin.

Noiden hieman eksoottisien soittimien myötä voi jopa löytää itselleen sellaisen soittimen jonka soittamisesta tosiaan tykkää, vaikka siitä musasta ei tietäisikään niin mitään. Siitä voi olla myös apua ihan kitarankin soitossa...
Minusta aika mielenkiintoinen asia.
Kaikki kun ei kuitenkaan tykkää soittaa kaikenlaista, niin siinä voi jopa löytää itsestään uusia puolia. Sen lisäksi, että voi ilmaista itseään, niin se on minusta aika suuri juttu.
Copyright ©1999-2018, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=233711