Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Osteri
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Carvin vai Suhr?
Aika:09.09.2016 21:53   (muokattu 09.09.2016 21:54)
hallu: Uskallan kyllä suositella Carvinia laatunsa puolesta, mutta en osaa verrata sitä Suhriin kun siitä minulla ei ole kokemusta.

Sama täällä, harmillista kun ei ole kokemusta molemmista. Enivei Carvin DC400T on ollut mun paras kitara, sen ergonomia pyöristetyillä reunoilla oli sitä mitä hain ja muutenkin kaula just käteen sopiva. En ollut sitä itse tilannut, mutta sopi vaan hyvin kun tuli markkinoilla vastaan.
Soundi ja mikkiosasto onkin hieman kinkkisempi suositeltava. Näissä aktiivi+passiivi asioissa tuppaa usein käymään niin että soittaja pysähtyy vain siihen toiseen moodiin. Kannattaa siis myös hieman miettiä kuinka laajaa soundipalettia kitarastaan todella haluaa ja todella käyttää. Itse soitin Carvinia pääsääntöisesti passiivimoodissa.
Ai miksei se enää ole talossa? No kun en viitsi kalliita laitteita seisottaa pinossa jos eivät ne saa ansaitsemaansa soittoaikaa. Muuta syytä ei ole ja onneksi se löysi soittajan joka saa siitä parhautta esille.
Suhr on varmasti myös hyvä kitara. Toivottavasti sen omistajat tulevat kirjoittamaan omasta kokemuksestaan tähän samaan lirpakkeeseen.
Copyright ©1999-2017, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=232935