Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Soittaja1998
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Fender stratocaster classic player 60s kitaran kanssa operointi
Aika:27.08.2016 03:51
Hei,
 
Onko kukaan omistanut/soittanut otsikon mukaista soitinta ja jos on, niin miten se on pysynyt vireessä? Minä hankin kyseisen soittimen pari päivää sitten ja muuten kaikki pelittää, mutta vibrakampi ja talla aiheuttavat pään vaivaa. Kampea kyllä käyttäisin mielelläni, mutta talla, joka on siis takaa muutaman millin ilmassa ja kahdella ruuvilla rungossa kiinni, liikkuu kaiketi liikaa ja soitin ei pysy vireessä. Sama homma, mikäli soittaessa venyttää kieliä, eivät ne palaa enää oikeaan vireeseen. Ja jos esimerkiksi taivuttaa yhtä kieltä ja näpäyttää samalla toista kieltä (jota siis ei taivuta), soi tämä toinen kieli ihan miten sattuu. Kitara on muuten hyvä, mutta en keksi itse, miten vireysongelmaan voisi vaikuttaa.. Kitara on valmistettu Meksikossa, mutta sen pitäisi olla sen luokan kärkitasoa.. Nähtäväksi jää, miten kitara vahvistaa tuon oletuksen.. Ja siis ylipäätään jos jollain on ollut stratojen kanssa samoja ongelmia ja ratkaisuja on löytynyt, niin olisi kiva tietää, voiko asiaan vaikuttaa jotenkin itse..
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=232804