Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Metalkallo
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Hughes & Kettner vahvistimet
Aika:07.07.2016 20:05   (muokattu 07.07.2016 20:07)
Snapo: Mitäs mieltä olette Kettnerin säröpuolesta? Itsellä oli viimeisimpiä bändihommia varten Statesman 20w el84 ja puhdas puoli oli vahvistimessa helkutin hyvä. Säröllä taas soundi oli jotenkin näkkärimäinen ja meni vähän tukkoon. Videoklippien perusteella sama "näkkäri" löytyy myös muista valmistajan laitteista.
 
Joo, itsekin kuvailisin ehkä hieman tuollein särökanavaa omassa dual el34:ssa. Ihan hyvä ja tehoa lähtee, mutta erilainen. Itse kun tykkään paljon marsun soundeista, niin ruuvailin bassoa, keskialuetta ja kirkkautta sillein et kuulostaisi enemmän marsun kaltaiselta, ja kyllä se nyt suht kun basso nollissa ja keskialue sekä kirkkaus täysillä. En tiedä miltä kuulostaa noilla asetuksilla mikitettynä?
 
Jotenkin särö tuntui kuulostavan myös hieman kuivahkon kaltaiselta, tai sitten se olen vain minä?
 
Nuo ekat kokemukset siis les paulilla ja humbukkereilla joilla tuntui että soundi oli jotenkin tosi bassomainen, mutta stratolla kun veteli niin ei mitään valittamista, oli just jees ilman pedaalejakin.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=106775