Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:hallu
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Mesa Express vs Nomad
Aika:31.05.2016 13:54
Gabe: Nomadista ei ole mitään käsitystä mutta Express oli ainakin laatuisan oloinen ja monipuolinen kone. Millä budjetilla olet liikkeellä? Meinaan että jos Express maistuu niin Mark- sarjakin voisi toimia?
 
Noi käytetyt Expressit liikkuu siellä budjetin ylärajoilla (600 euron huitteille toivoin saavani rokkikoneen). Mesat eivät kuuluneet suunnitelmiini alkujaan, mutta tuumasin että kun ovat hyvämaineisia kamppeita ja erityisesti monipuolissia työkaluja, niin voisin sinne tonnin tietämille yltää, mutta en yli. Markut siis taitaa olla vähän liian kalliita mun lompsalle käytettynäkin.
 
En ole ollut kovin kiinnostunut Mesoista tähän saakka, mutta nyt olisi pääpaino työkalumaisuudessa ja noita "halvempia" Mesoja kun torilla aina toisinaan liikkuu niin kiinnostuin niistäkin.
 
En ole vilä Mesoja itse kokeillut, mutta mitä muutama niistä diggaileva tuttuni ja mitä olen niistä lukenut, niin minulla on positiivinen käsitys niistä rokkihemmon luottokoneena hevistä humppaan. Mesoissa on älyttömästi nappuloita, mutta niistä jokaisesta vissiin tapahtuu jotakin eli na säätimet ovat siinä totiseen tarpeeseen eivätkä koristeina vaan osoituksena laitteen monipuolisuudesta.
 
Kuulin, että Mesoissa käytetään aktiivista EQ:a, jolla voi ajaa signaalin särölle saakka miltä tahansa taajuuskaistalta niin sehän tarkoittaa rajatonta monipuolisuutta ja jokainen voi olla oman särönsä seppä eikä tarvii olla ostamassa uutta pedaalia jos haluaa muuttaa soundia. Kyllähän tommonen lait nyt kiinnostaisi ketä tahansa täysipäistä kielisoitintaiteilijaa :-D .
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=232066