Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:BugBadWolf
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:2x12 / 4x12 kitarakaappia kaveriksi Rectolle.
Aika:07.04.2016 23:59
Entropia666: Ikäkortti heitetty, uskottavuus menetetty. Meikä muutenki aatteli kyllä yli viiskymppisenä tehä jotain muuta ku hengailla mnetissä.
 
Sinullahan nyt on kumma vimma huolehtia säännöistä. Mutta kun nyt noita keskustelun sääntöjä koko ajan kirjoittelet, niin kerrohan kuinka tuo sinun ikä- ja internetkorttisi erosi minun ikäkortistani?
 
Mutta asiasta viidenteen; kerrohan, mitä ajattelit viisikymppisenä tehdä? Arvelitko kenties lopettaa lapselliset soittohommat, vai onko se internet joka loppuu? Meinaatko vanhentua arvokkaaksi, vähän pönäkäksi ja (ainakin merkit viittaavat siihen jo nyt että) äärimmäisen tosikoksi herraksi joka halveksien salailee menneisyytensä pitkätukkaisena hevimiehenä? Ehkä postimerkkeillä vähäsen (kilpailumielessä toki) sijoittajakollegoidesi kanssa ja rotareissa pelailla vähän Bridgeä, tai jotain muuta korttipeliä?
 
Ei meissä kuule ole muuta eroa nuorempiin versioihimme, kuin vähän rappeutuneempi ulkomuoto. Samoja asioita tässä vieläkin puuhataan. Pari eroa kuitenkin on. Minä näyttäisin tuossa sinun poseerauskuvassasi paremmalta harmaan moppini ja naama-arpieni kanssa. Ja kun minä nyt muistutin siitä että teemme samoja asioita myös vanhempana, niin kyllä niissä pientä eroa kuitenkin on.
 
Teemme ne vuosien kokemuksella paremmin.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=231539