Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Lehis
Alue:Rummut: sähkörummut
Aihe:Roland TD-10 TDW-1-kortilla, kokemuksia? Spotifyn liittäminen?
Aika:23.03.2016 11:29
Terve,
 
Aloitin aikoinaan rumpujensoiton akustisilla, jotka ovat nyt vuosia pölyttyneet vanhempieni vintillä.
 
Tässä vuosien varrella olen aktiivisesti naputellut mm. auton rattia, kaikkia mahdollisia pöytätasoja, lattiaa ym. Nyt olen kuitenkin arvellut hankkivani sähkörummut kerrostaloasuntoon tätä vimmaa rauhoittamaan.
 
Onko tämä TD-10 edelleen ihan pätevä setti? Itselle ehdottoman tärkeää olisi pystyä muun harjoittelun ohessa päästä soittamaan kappaleiden päälle:
Saako TD-10 moduuliin liitettyä esim. älypuhelimen ja sen kautta soittamaan Spotifyn päälle? Siis, että kuulokkeista kuuluisi sekä Spotifyn musiikki, että rummut. Kyseessä kuitenkin käsittääkseni jo 1997 markkinoille tullut laitos, liekö aika ajanut ohi?
 
Eräästä setistä olen ollut myyjän kanssa puheissakin. Siihen kuuluu myös TDW-1 laajennuskortti. (Joka lukemieni keskustelujen perusteella on "jopa välttämätön" lisäosa) Setti vaikuttaa melko moniosaiselta ja sen hinta laajennuskortteineen olisi noin 900e. Setissä on oikeiden symbaalien näköiset "pellit". Miltä hinta kuulostaa?
 
Kiitos ja anteeks.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=56&t=231385