Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Gabe
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:yamaha vs squier
Aika:27.02.2016 15:39
klasu78: Toki vois alkuun ostaa pelkän kitaran ja rimpuuttaa akustisesti? Vai onko parempi fiilis heti vahvarilla?
 
Itse yrittäisin edes pikkuisen venyttää budjettia. Ei tämä harrastus välttämättä älyttömiä vaadi, mutta vähän enemmän kuin satasen panostaisin heti alkuun. Jos kitara ja vahvistin yhdessä maksavat yhteensä satasen niin kyllä siinä saa justiinsa niin hyvän paketin kuin hinta antaa olettaa. Sähkökitara ja vahvistin tarvitsevat toisensa, vahvistin on ihan yhtä oleellinen osa kokonaisuutta kuin itse se kitarakin.. itse en ainakaan koe sähkökitaran rämpytystä akustisesti mitenkään mielekkääksi.
 
Esimerkiksi Squier Classic Vibe Telecaster (230-260e käytettynä) ja vahvistimeksi Yamaha THR5 (130-150e käytettynä) alkaa olla jo sellainen paketti että sillä pärjää pidempäänkin. Ja jos käytettynä ostaa niin noista saa kyllä omansa pois jos ei soitto otakaan tuulta alleen. Ja heti alkuun kun kiikuttaa kitaran ammattilaiselle säädettäväksi niin saa helpposoittoisen kitaran jolla on mukava alkaa soittelemaan. Jos budjetti on todella tiukka niin Voxin amplug sarja on alkuun ihan näppärä, ei maksa uutenakaan montaa kymppiä.
 
Onnea matkaan, mukavan ja antoisan harrastuksen pariin olet astumassa.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=231046