Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:dixi19
Alue:Media ja viihde
Aihe:Clerks III
Aika:26.01.2016 16:19   (muokattu 26.01.2016 16:21)
aivokuolio: Viime vuosina oon kyllä nauttinu näistä Smithin lukemattomista podcast-lähetyksistä (Hollywood babble-on, Fatman on Batman) huomattavasti enemmän kuin ukon leffoista eikä tämä uusinkaan nyt oikein vaikuta ainakaan etukäteen asioiden muuttuvan.
 
Jeps, näitä on tullut kuunneltua itsekin - itse asiassa olen kuunnellut varmaan jokaisen SModcastin ja Fatmanin jakson. SModcast on aika boring nykyään kun on vain jotain Scan B.C. -juttuja ja Mosierkin vaikuttaa vähän leipääntyneeltä vaikka onkin ollut aina paras osa koko podcastia, mutta Fatman tuntuisi olevan vieläkin varsin viihdyttävä. Aikoinaan tulleet Smoviemakers, Red State of the Union ja Highlands oli kovia myös. Hollywood Babble-On olisi muuten ihan jeppis, jos puolet jaksosta ei menisi aina shoutoutteihin ja muihin tylsyyksiin.
 
Smith on nykyisin parhaimmillaan haastattelijana, joten niitä toivoisi lisää. Järjestään jokainen tekemänsä maratonhaastis on ollut todella hyvä (esim. Rian Johnson, Scott Derrickson, Josh Trank, My Chemical Romance jne.) ja näissä siis erityisenä plussana se, että ennakkoon harva haastateltava on kuulostanut kauhean kiinnostavalta, mutta sitten huomaakin yhtäkkiä kuunnelleensa jotain kolme tuntia haastista :) Tällä alueella siis selkeästi eniten annettavaa nykyisin.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=26&t=222847