Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Luuviulu
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Valaise Villeä: Fender Vibrolux, Bassman. Peavey 6505, Mesa..
Aika:27.12.2015 14:34
...eli, ois jonkin verran ostettavaa... :)
 
Suoraan sanottuna, niin vaikka sähkökitaroita ja pedaaleita on kohtuullisen paljon omistuksessa, niin olen aina silti ollut enemmän akustisen kitaran soittaja ja en noista muista, kuin akustisen kitaran vahvareista juurikaan mitään tajua, kunhan vaan ostan nauhotuksia varten, kun tätä biisintekoa on jo lähemmäs 20v harrastettu, niin kyllä kait sitä sit tulee loppuikä harrastettua. :)
Niin kyseleisin, että onko Fender Bassman:issa jotain häiritsevää ominaisuutta ja Vibrolux:issa myös? -Tarkoitan häiritsevyyksillä esim hirveetä huminaa ja onko ne ns. Pedaaliystävällisiä, vaiko eivät ja onko niissä (jotain) jonka takia ei kannata ostaa jompaakumpaa, tai kenties kumpaakaan...??
 
Mul on nyt parhaimpana sähkökitara-vahvarinani: Fender Deluxe 65 Reverb amb. Se on muuten älyttömän hyvä ja laadukas mun sähkökitarointiini, mutta ärsyttää se, kun siin ei ole kahta elementtiä, ni eipä voi Stereona soittaa mitään... :/
 
-Menee myös täydellisesti yli ymmärryksen niiden hintavertaus. Tää mun Deluxe 65 maksaa Thomannilla 1599e, vaikka on Mono ja vaan 22Wat, kun taas Fender 68 Custom Vibrolux Reverb on Stereo ja 35Wat, eli on kahdessa asiassa parempi ja silti maksaa vaan 1490, eli 109e on halvempi, kuin tää mun 65 Deluxe, jonka pitäis olla paljon huonompi, kun katsoo tuotetietoja, niin miten huonompi voi maksaa enemmän?? En tajua, niin saa kertoa, jos joku tietää syyn, koska mä en sitä keksi ikinä...?? :)
 
Bassmannin ostan myös "ehkä" ja vaan siks, kun ostin alkuviikosta elämäni ensimmäisen Basson ja Bassmanhan sopii käsittääkseni Bassol & Kitaral?? -Mut jos siin on jotan mikä häiritsee paljon, (eli niitä ärsyttäviä ominaisuuksia, joita ei mainoksissa kerrota, kun tuote pitää saada kaupaksikin...), niin kertokaa ihmees, jos siin on jotain "ärsyttävää"??
 
-Hevivahvareista sanon suoraan jo samantien sen, etten tajua niist mitään muuta, kuin että kertseihin ne sopii kuin nyrkki "piip". -Ja sen takia ois juhlaa saada mahdollisimman (ärjy) Putki-Hevivahvari-Combo ja tosiaankin pelkästään Combot käy, vaikka ne on usein hieman huonompia, mutta ne on vähemmän tilaa vieviä ja mul ei ole kunnol kotona enää edes tilaa kävellä......... :/
Käsittääkseni Peavey 6505 ja Mesa Boogien "joku malli", en tiedä mikä ois paras, mutta 6505 ja Mesan "jokin" Putkivahvari-Combo oisivat markkinoiden parhaat, vai?? :)
 
-Kiitos jo etukäteen kaikille ystävällisille vastaajille! :)
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=230281