Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Gabe
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Fender custom shop tilaus
Aika:16.08.2015 10:41
Millaista kitaraa olet miettinyt? Meinaan että Fendrin Custom Shopilta tulee jos jonkinlaista mailaa ulos, hyvällä tuurilla haluamasi yksilö löytyisi ehkä jo normi valikoimasta.. ehkäpä hyvällä tuurilla jopa käytettynä.
 
Sen perusteella mitä olen itse noita Fenderin CS kitaroita päässyt kokeilemaan ja omistamaan niin en kyllä itse maksaisi niistä uuden hintaa.. enkä varsinkaan noin huikeaa erikoistilauslisää. Helvetin hyviä kitaroitahan ne on pääosin, mutta sen verran on vaihtelua niilläkin laadussa että ainakin itse haluaisin nähdä sen yksilön minkä olen ostamassa. Hyvä vaihtoehto tälle voisi olla että marssit jollekin kotimaiselle huippunimelle ja lyöt speksit pöytään. Tuohon kuuden tonnin hintalappuun saat jo ihan millaisen pulttikaulaisen tahdot vaikkapa Ruokankaan, Amfisoundin tai Lottosen pajalta. Lisäksi väitän että näin saat paremman kitaran kuin mitä sieltä rapakon takaa olisi tulossa ja saat vaikuttaa ihan jokaiseen yksityiskohtaan. Samalla tuet taitavaa kotimaista artisaania.
 
Mutta, jos siinä lavassa pitää olla F ja V niin sillehän ei mitään voi. Sitten ei auta muu kuin tilata semmoinen. :) Ymmärrän tämänkin täysin, ihan oman kokemuksen kautta. Onnea kuitenkin kitaran etsintään.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=228872