Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Tomi_R
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Nyt riittää steppailu spedulta toiselle
Aika:07.06.2015 22:00
Itse voin lämpimästi suositella Musicomia. Olin itse kanssa samassa tilanteessa ja kyseessä oleva EFX MKIV sitten tarttui mukaan pitkällisen pohdinnan jälkeen.
 
Itselläni Musicomin etuja olivat ehdottomasti helppous, instant access-moodi jolla voi lisätä presetteihinkin pedaaleita lennosta, midi, vahvistimelle kanavanvaihdot, tarvittaessa erilliset ryhmälähdöt, jos vaikka haluaa käyttää toisia pedaaleita vahvistimen edessä ja toisia efektiloopissa.
 
Monissa reitittimissä tämä viimeisenä mainittu ei onnistu ilman että uhraat yhden loopin sille, että pistät vahvistimen etuasteen käytännössä reitittimen looppiin, joka voi vielä kaiken lisäksi aiheuttaa kohinaa. Eli jos käytät esim. modulaatioefektejä vahvistimen efektiloopissa, kannattaa tämä ottaa huomioon. Esim. G-Labilla tämä taisi onnistua vain GSC-4:lla, jossa tämän jälkeen tilaa jää enää vaan parille pedaalille vahvistimen efektiloopissa.
 
Itse käytän Musicomia hyvin erilaisten välineiden kanssa yksikanavaisista putkikomboista Bognerin Shivan kautta Axe FX:ään ja reitittäminen plus kanavien hallinta on erittäin helppoa ja vaivatonta.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=228128