Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:tomboarmageddon
Alue:Rummut: rumpukamat
Aihe:Rumpalille monitori!
Aika:06.03.2015 13:08
anteroi: Itellä aika hyvin toiminut semmonen järjestely jossa mulla on omana monitorina 150w kulmamonitori, johon oon tykännyt ajaa pelkästään laulua ja virpan yläpääkihinää. Yleensä ollaan käännetty basson ja kitaran kaapit lavalle päin ja mikitetty sitten, aika hyvin kuulunut ilman monitorointia! Pienemmillä keikoilla kans vähentänyt vähän melutasoakin. Ja ollut kivempi kuulemma hengailla lavan edessä..
Nyt kun miettii aika ehoton ostos oli toi monitori, löysin sattumalta satasella paikallisesta musaliikkeestä. Tykkään keikoilla kuulla tasasesti kaikkee ja ennen se ei oikein tahtonut onnistua.

 
Erikoinen tuo sulla, että virppaa haluat sinne. Eikös se kuulu eniten itsellekkin? Mulla oli ongelma aina genistabassarissa, että en meinannut sitä akustisesti kuulla keikalla ja aina piti monitoriin pyytää sitä. Pienemmät monitorit ei jaksa toistaa bassoja niin aina semmonen naksaus vaan sieltä.
Nykyään kummatkin setit on isompia ja settibalanssikin semmonen, ettei vältsinä tarvii mitään ajaa monitoriin. Onhan se kivaa jos isompi paikka kun saa kunnon jytäsoundit lavallekkin.
Lauluhan se on mikä ekaks häviää...
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=30&t=226968