Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:CryptoFib
Alue:Tietokoneet ja musiikkiohjelmat
Aihe:Cubase 7.5 ja järjettömän pitkät latausajat
Aika:19.02.2015 14:45
Pasi: Mulla on samplet vähän heikosti sijoiteltu - pitäis ostaa muutama lisäkovo. Komplete Ultimate 9 on C-asemalle, mikä on siis OCZ:n tuommonen hybridikovo. 1000gb HDD + 100gb SSD cache. Oon ollu siihen suht tyytyväinen - tähän asti. Hollywood strings ja brass mulla on kaksilla 500gt kovoilla raidissa, vaan ei liittyne tähän.
 
Bätmän-Johanssen: Laitoin aikoinaan Cubase 6:n päivittymään 7.5:ksi. En ees tajunnu, että 6-versio oli jääny kovolle. Poistin sen - ei vaikutusta
 
Janik: Ilmeinen, mutta mahtava ajatus: Mie - tyhmä - menin aina lisäämään Native Instrumentsin plugarin projektiin ja kestää ja kestää. Eilen päivän päätteeksi otin vielä toisen testin: Lisäsin kaikkia muita paitsi NI:n softia. Ne aukeaa normaalisti!! Heti ku laitoin jonku NI:n plugarin, niin liipominen alko. Eli syylliset on saatu rajattua jotenki. Vielä, ku käsittäis, miten asia korjataan. K9U:n uuelleenasentelu ei napostais ainakaan tässä työelämäntilanteessa - ehkä viikonloppuna. Ehkä tämä on saksalaisten tuhma salaliitto saaha minut päivittämään Komplete 10:n :P. Ja ongelma toistuu siis millä tahansa NI:n plugarilla. Niitä ei ole viimesen, ehkä vuoden aikana edes päivitetty. Ehkäpä pitäis...
 
AcLac: Joo, en toistaseksi vieläkään usko, että kovo ois rikkoontumassa. Eiköhän se senki vielä tee. Pitäis suunnitella kovohommat uusiksi mahollisimman pienellä budjetilla. Jos joku tämän lukee, niin oisko kovalevyehdotuksia? Mietin, josko laittais yhen tai kaks suht isoa SSD:tä ja pari/neljä iiiiisoa HDD:tä Raid 1/10:n.
 
CPU: Tätä pitää yrittää. Dänks.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=33&t=226744