Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Japiiz
Alue:Studiotyöskentely
Aihe:Kokemuksia Behringer Microamp Ha400 -kuulokevahvarista?
Aika:09.02.2015 17:56
Ostin jokin aika sitten tämmöisen Behringer Microamp Ha 400 -kuulokevahvistimen parilla kympillä http://www.thomann.de/fi/behringer_ha400.htm . Ostettuani vehkeen huomasin kotona että vain vasemmalta puolelta kuuluu ja oikea linja on täysin pimennossa eli sieltä ei kuulu sitten mitään. Palautin laitteen kauppaan jossa he totesivat että "joo rikki on, ota tosta uusi ja toimiva", myyjä antoi minulle toisen vastaavan hyllystä. Pääsin kotiin niin huomasin että sekin oli viallinen tapaus, täsmälleen samalla tavalla.
 
Palautin tämänkin samaan kauppaan jossa myyjä vei laitteen teknikolle sitä varten että hän testaa että voiko laitteessa olla mitään vikaa. "Kyllähän tässäkin on sama vika" -myyjä totesi hetken kuluttua ja pyysi postiosoitettani jotta hän voi lähettää minulle toimivan laitteen postissa sillä hyllystä kyseiset vahvarit olivat jo loppu.
 
Reilun viikon kuluttua postiini tuli uusi vahvari ja pakkauksen päälle oli laitettu pala teippiä jossa luki "ok". Kokeilin tuotetta ja niinkuin kaikkia aiemminkin testaamiani vahvareita, kokeilin eri lähteestä ja eri kuulokkeilla sekä eri piuhoilla kuunnella ja havaitsin että tässä on edelleen sama vika. Soitin liikkeeseen jossa myyjä pahoitteli ja sanoi että voit pitää kyseisen rikkinäisen vehkeen ja maahantuoja lähettää sinulle uuden laitteen piakkoin.
 
Reilun viikon kuluttua tuosta edellisestä tapahtumasta tuli maahantuojalta paketti jossa oli uusi vahvari. Testattuani sitä totesin kyseisen vehkeen olevan samalla tavoin viallinen kuten muutkin, eli vasemmalta puolelta kuuluu normaalia kovempaa ja oikeasta kuulokkeesta ei kuulu mitään. Testasin siis jälleen eri kuulokkeita ja eri lähteestä sekä eri piuhoilla vahvaria, ei toiminut.
 
Soitin tänään 9.2.15 liikkeeseen jossa asiaa voivoteltiin ja pyydettiin lähettämään maahantuojan lähettämä laite postissa heille. Aion viedä sen parin viikon sisällä itse paikanpäälle ja saa nähdä mitä käy.
 
Minkälaisia kokemuksia muilla on tästä, tai onko mitään ehdotuksia miten tässä pitäisi toimia. Kyseessä on jo mielestäni aivan uskomaton farssi. Maahantuoja lähetti minulle hyvitykseksi heidän mainos-t-paidan.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=16&t=226628