Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Myrkky Nuoli
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Mistä näitä Greco soittimia löytyy?
Aika:23.01.2015 22:50
jyrkalt: Mä yhden Grecon poistin torilta vaikuttaa erittäin potentiaaliselta pitopeliltä. Tämä omani on vuosimallia -79 ja strato, JB-malli.
Mä en ole löytänyt mitään pahaa sanottavaa kitarasta.
Tykkäilen tästä enemmän kuin mun vanhasta fenderin CS 69 stratosta.
Muutaman muunkin vanhemman, (kasarin alku- ja puoliväli) Japanissa valmistetun Tokain straton omistaneena alkaa mieli ja kiinnostus kääntyä Japanin puolelle vs jenkkikitarat.

Täälläkin diggaillaan kovasti japanilaista. Vaihdoin SG Standardini, joka sekin oli kyllä mielettömän hyvä kitara, Tokai ES335 kopsuun. Se vaan miellyttää joka osa-alueella meikää enemmän. Ibanez SG seiskeetluvulta, yksi Telecaster Deluxe Fujigenilta jollain spedebrändillä ja nyttemmin Burny Firebird (käytössä) on täällä käynyt. Kaikki noista ovat olleet todella hyviä. Tuossa deluxessa oli huono kaulatasku, joskaan se ei tuntunut vaikuttavan toiminnallisuuteen. Kuitenkin näytti siltä kuin oisi jyrsin mennyt yhdessä kurvissa yli. Se oli selkeä slipup. Muuten nämä on olleet priimaa, myös ne joita en ole omistanut, mutta on ollut ilo kokeilla.

Burnyja ja Grecoja tosiaankin vähemmän pyörii verrattuna Tokaihin. Paha sanoa mistä tämä esiinmarssi johtuu. Onko tähän japanihullutukseen vasta hiljattain herätty ja jengi on tajunnut, että näistä voi pyytää oikeeta rahaakin?
Copyright ©1999-2018, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=226384