Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:tuquoque
Alue:Rummut: rumpukamat
Aihe:Paiste PST7
Aika:17.01.2015 14:04   (muokattu 17.01.2015 14:08)
Mulla on on PST7 light -sarjasta 10", 14", 16", 18" ja 20". Setti on himassa ja sudeilla enimmäkseen soittelen. Pari kertaa vienyt treenikselle kepeillä hakattavaksi ja kaiken lisäksi olen täysi amatööri.
 
Tuolta pohjalta sanoisin, että noilla soittelee rokkia kepeillä ihan ok ja sudeillakin voi treenailla. Yläpääkihinää on todellakin enemmän kuin tarpeeksi ja esim. äänittäessä joutuu equttamaan urakalla. Sarjasta haitsu ja 20" ride ovat ihan kelpoja monenlaiseen mutta crashit lähinnä kovaan hakkaamiseen. Erottuvat varmasti sakeammassakin miksauksessa. Yläpääkihinän lisäksi 18" crashissa erottuu pahiten kapealle kaistalle asettuva perussoundi (jyrinä?), jota wash ei peitä.
 
Itse ostin kun oli kiire saada koko sarja samantien. Jos nyt menisin kauppaan hankkisin luultavasti jotain muuta. Mutta jos rokkia soittelet kovaa ja kolmen säröllä vetävän kitaristin keskellä, no problem, PST soi kirkkaasti ja kuuluu läpi. Jos vähänkin herkemmästä dynaamisesta matskusta on kyse, harkitse mieluummin muita. Käytettyjä parempia peltejä tuntuu olevan liikkeellä ihan kivasti.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=30&t=226200