Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:krautio
Alue:Tietokoneet ja musiikkiohjelmat
Aihe:Cubase 8 kokemuksia
Aika:03.01.2015 13:16
Voiko Cubase 8:n asentaa useammalle koneelle? Itse ajattelin ostaa sen, mutta ohjelma pitäisi saada läppärille ja pöytäkoneelle.
 
cosmob83: Päivitin oman Cubaseni varmaan, n. 45 minuuttia sen jälkeen kun tuli myyntiin. Toistaiseksi oikein tyytyväinen olen ollut, minusta itseasiassa paras Cubase päivitys tähän mennessä. Ei sinänsä mitään uuttaa ja mullistavaa hilavitkutinta tullut mukaan, mutta paljon semmoisia käyttäjän toivomia parannuksia. Tuolla asiopuolella tehonlisäys näkyy ja tuntuu. Kone jaksaa pyöritellä paljon paremmin projekteja kuin 7.5. Render in place oli taivaanlahja, sitä on odoteltu pitkään ja hartaudella. Tosin ei sekään vielä aivan täydellisesti toimi (multi output vst instrumentteja ei osaa esim rendata), samaten VCA faderit olivat oikein hyvä lisäys, ja sitten mahdollisuus organisoida omat plugarit eri kategorioihin.
 
Mun mielestä siis oikein jees päivitys. Kaikkia pieniä bugeja on tullut vastaan ja pientä kaatuilua. Ei tosin mitään vakavaa ja varmasti kun saavat päivityksiä suollettua ulos tuolle kasiversiolle niin alkaa toimimaan luotettavammin.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=33&t=225668