Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Dirtyh
Alue:Keikkapaikat
Aihe:Yleistä baarikeikkailusta ja keikkapaikoista
Aika:02.01.2015 08:48
baron: Mä nyt sönkkään samaa asiaa mutta joteskin vituttaa että kun me ei kuiteskaan mikään kapakkamagneetti olla niin kun jälkeenpäin kuulee että jotkut ihmiset olisivat tulleet meitä kuuntelemaan jos vain olisivat tienneet!

No nyt on sovittu keikka kantakuppilaan parin viikon päähän ja kapakoitsija on luvannut pistää kaikki mun tuomat jullarit näkyviin paikkoihin esille (toisin kuin joskus aikaisemmin) ja kun mä vielä infoan kaikki tuttuni ja ehkä vielä Facebook-kaverinikin niin mahdollinen yleisön puute tällä kertaa voidaan ehkä pistää meidän eikä kapakan piikkiin:-)

Jos sun tutut olisivat kaikki tuon kapakan kantiksia niin he olisivat silloin jo automaattisesti siellä sun keikalla. Toisin sanoen tuskin ne sun kaverisi olisi ollet paikalla vaikka ravintola olisi laittanut ikkunoihinsa 100 teidän julistetta.

Mä koen tänä vähän niin että kapakan vastuulla on hoitaa mainonta niille ihmisille jotka joka tapauksessa olisivat potentiaalisia tulemaan paikalle. Bändin vastuulla taas on hoitaa mainonta tutuille ja niille omille kannattajilleen.

Jos joku sun tuttusi olisi tullut keikallesi jos vain olisi tiennyt ja sä et ole edes maininnut asiasta esim. Facebookissa niin kyllä sun tarvii nyt katsoa peiliin. Jos on muurahainen niin on turha esittää norsua.
Copyright ©1999-2018, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=45&t=225858