Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:SomeoneFIN
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Fender frontman 212 r
Aika:16.12.2014 18:52
Itse omistan kyseisen kapistuksen eikä erityisemmin valittamista ole ollut. Nyt vain sanoi sopimuksen irti olisiko kolmisen vuotta tai yli ollut käytössä. Alkoi rätisemään kuin olisi piuha poikki. Paikallisesta musiikkiliikkeestä valistettiin että tyypillinen vika kaikilla merkeillä ettei ole mitään merkki/mallivikaa. Myös efektilenkki on plussaa koska sain delaypedaalin pelleilyihin tungettua lenkkiin niin toimii delay särölläkin asiallisesti.
 
Suosittelen lämpimästi vaikka heti ensimmäiseksi mökäpöntöksi. Saa vaikka naapurit ovelle koputtamaan valittamaan mökästä. Ääntä tosiaan riittää vaikka keikkakäyttöön, mutta jos on soittamista harrastellut jo pitemmän aikaa niin suosittelisin harkitsemaan vähän hintavampaa --> laadukkaampaa vahvistinta. Ei mitään haukkuja ole mutta on parempaakin olemassa jos tahtoa maksaa löytyy toki.
 
Nyt itse olen harkinnut tilalle laittaa Marsun vastaavaa 100W 2x12 ratkaisua. Hintaa on sen kaksi kertaa enemmän mutta toivon että on myös äänen laadussa samansuuntaista käyrää.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=187344