Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:a.lahdentausta
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Etsiskelen sopivaa 7-kielisen mikkiparia
Aika:06.12.2014 19:23
KUNU: Eipä BKPn mikkejä käytettynäkään saa alle 100 euron kappaleelta ko tuurila, ja seki on jo halpa.
Mulla on Blazet tallassa, keskellä ja kaulassa Universessa ja aika pettyny olen. Dimarzion Ionizer 7 mikki olis mulla hakusessa jos jotaki nyt seiskaan olisin laittamassa, Tosin Abasin käyttämä mikki ja jätkä soittellee kyllä musiikkia niin laidasta laitaan että aika varmasti valinta kokonaisuudessaan.
 
Kannattaa myös muistaa että jos sulla on aktiviimikki(EMG) kokosena nykyiset mikit kitarassa niin kannattaa hankkia myös sen kokoiset uudet mikit koska muuten jää tyhmästi tillaa vanhojen tilalle ja huoolla tuurilla mikkien korvat eivät mahu edes nuitten tilalle.
BKPlta saa kyllä tillaamalla käsittääkseni kaikkia mikkejä EMG kokosena ja Duncanilta kans hyvin montaa mallia, Dimarziosta ei hajuakhaan.

 
Mounting ringseillä, eli siishän mikin kehyksillä kai saa peiteltyä/soviteltua jonkin verran... Annan homman Kitarakuun Seppolle kuitenkin. EMG-707:t on tosiaan mikkeinä Ibassa. SD:n Blackoutsit on siitä hyvät että passiivien kanssa pitäs olla kooltaan samat... mulla vaihtuu 6-kielisen custominkin mikit Seppon käsissä passiiveihin kohtapuoliin.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=225698