Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:konkelo
Alue:Studiotyöskentely
Aihe:Langattomien häiriöt naapurista
Aika:29.10.2014 22:38
Pahoittelut että tuon vanhan aiheen ylös, mutta ehkäpä täältä löytyis vastaus mun ongelmaan.

Eli siis, mulla on ollut muutaman kerran yhtien vuokra langattomien mikkien (merkiltään AKG, en muista tarkkaa mallia. Käsittääkseni pitäis olla ihan päteviä ja käyttää semmosia kaistoja jotka on vielä sallittuja) kanssa seuraavanlainen ongelma: Ongelma on se, että kun on kaksi langatonta mikkiä yhtä aikaa päällä, niin ne päästävät yhtäkkiä aivan täyttä kaistaa kohinaa läpi. Ja se tulee meinaan ihan täyttä kaistaa, kerran pisti jo yhdet pillit paskaksi. Jos on ainoastaan toinen mikki auki, niin ei ole mitään ongelmia, paitsi että viimeksi kun käytin sitä niin se rupesi päästämään samanlailla kohinaa, mutta ei yhtäsoittoa vaan sarjassa. Vaihdoin yhteen muuhun näistä neljästä mikistä niin sen kanssa ei ollut sitten enää ongelmaa.

Missä siis vois olla vika? Onko taajuudet jotenkin liian lähekkäin toisiaan? Niissä oli kyllä mielestäni tarpeeksi eroa kun tarkistin viimeksi. Patterien loppuminenkaan tuskin tuollaista aiheuttaa, eivätkä ne kyllä lopussa olleetkaan.

Olen itse sen verran kokematon langattomien järjestelmien kanssa, tämmösten juttujen takia juuri mielummin vedän kaiken piuhalla kuin rupean pelkäämään noiden kanssa. Lievästi sanottuna turhauttaa kun näiden oikea omistaja ei vaivaudu tekemään asialle yhtään mitään niin kaikki tämmöset mokat menee sitten mun piikkiin. Jos joku tietää vastauksen niin arvostaisin kovasti, kiitos.
Copyright ©1999-2018, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=16&t=190135