Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:WanhaWetäjä
Alue:Tietokoneet ja musiikkiohjelmat
Aihe:AsusTP500LA -kokemuksia?
Aika:15.10.2014 01:13
daredevil: Tarkoititko siis optisella asemalla, että tuossa Asus TP500LA:ssa ei ole minkäänlaista romppuasemaa? Näin luultavasti on.. Lisäksi tuo näyttää olevan jonkinlainen kosketusnäytöllinen Windows 8.1 hässäkkä. Perinteisissä PC-peleissä harvemmin tarvitsee kosketusnäyttöä. Pelejä pelaillaan näppiksellä ja hiirellä.
Joo..mutta toimiihan tuo myös normisti eli ei sitä kosketusnäyttöä tarvi käyttää jos ei halua?
 
Eikös nykyään PC-pelit ladata Steamista? Sinne käyttäjätunnus ja voit asentaa pelit myöhemmin mille koneelle vaan, koska ne säilyvät käyttäjätunnuksen alla. Itse asiassa, Steamista voi ostaa pelejä myös läjäpäin Macille.
Likka osti just jonkun PC/Mac-tarjouspelin Citarista, pelin mukana tuli koodi millä sen pystyi lataamaan jostain saitilta eli ei se optinen asema ole enää ihan must...pelejä saa Macille pilvin pimein MUTTA kun se Mac nyt ei vaan ole se juttu vaan se että kun kaverilllakin on PC niin itelläkin pitää olla...sano siihen nyt sitten jotain.
 
http://store.steampowered.com/
 
Palataans tuohon läppäriin.. Toki kosketusnäytölliset Windows-koneet ovat nekin yleistymässä. Itselleni en ehkä kuitenkaan sellaista hankkisi.
Sepä se, en minäkään...MUTTA kuten edellä totesin niin toimiihan tuo ihan normisti myös hiirellä ja näppiksellä, vai eikö?
 
Se mitä haen on nuo Saunalahden koneiden speksit ylipäätään, mun on ihan mahdoton tietää onko AMD prossuilla varustetu auttamatta huono ja hidas, paitsi tuo halvin HP sitä todelllakin on, tai että mikä merkki kannattaa kiertää kaukaa...selkokielellä, jos olisitte itse hommaamassa läppäriä tuolta yleis/pelikäyttöön niin mikä olisi valinta?
 
Toki boot camp on yks mahollisuus eli mennään Macilla edelleen ja hommataan siihen Windows rinnalle, pieni SSD ei ole ongelma sinänsä, ulkosia levyjä saa halvalla.
Ite en ole kovin kuumana tuohon vaihtoehtoon, jos hommaan likalle Winukka-koneen niin saan vihdoinkin Retinan omaan käyttöön ;-)
 
Tosiaankin...S-lahden valikoima on mitä on, ite oon pers auki joten ainoa konsti hommata kone on joku noista, auttakaa miestä mäessä edes niin että sulkekaa pois ne koneet mitkä kannattaa ehdottomasti unohtaa, nimenomaan jos on kokemusta ko laitteista/merkistä.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=33&t=224980