Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Sutcac
Alue:Koskettimet
Aihe:Ei-akustinen piano opiskelijalle
Aika:26.09.2014 20:00
Pahasti alkaa kuulostamaan siltä, että valmista digipianokokoonpanoa en tulekaan hankkimaan (no ihan hyvä vain).

Ajattelin kyllä hankkia samantien ne kolme pedaalia, niitä kun opettaja painotti ja varmaan käyttöäkin tulee. Se, pitäisikö sitten ottaa tuollainen matkalaukun mainitsema setti, vai erillisinä, niin miten on?

Kaiuttimista sen verran, että laulua tai muutakaan niistä ei ole tarkoitus kuulua, ainoastaan tuon koskettimen soittaminen. Erikseen minulla ei ole mitään kaiuttimia tai stereoita, kun olen kuulokkeita vain käyttänyt (olen unelmanaapuri :P). Nyt sitten päädyinkin miettimään, olisiko aiheellista hankkia kunnolliset peruskaiuttimet tietokonetta ja televisiota varten, johon sitten voisin sen koskettimenkin liittää jos tarvetta tulee fiilistellä eikä siinä ole itsessään kaiuttimia. Voi juku näitä elämän vaikeita kysymyksiä. Mutta ne voi hankkia sitten jälkikäteenkin, varmaan näillä kuulokkeilla pärjää hyvän aikaa.

Mikä tuo portaaton malli -kommentti oli? Ovatko pedaalit akustisissa portaattomia ja jotkut elektroniset versiot sitten portaallisia vai? Jos on noin miten veikkaan, niin tietysti portaaton :D Tietyllä tapaahan minä sitä akustista haluan jäljitellä, soittotuntumalla, vaikka ulkonäkö saisi olla vaikka 2600-luvun scifistä.
Copyright ©1999-2018, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=36&t=224733