Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:rintapek
Alue:Livetoiminta
Aihe:Apua valojärjestelmän kanssa
Aika:22.09.2014 17:38
arttusakari: Jes, kiitoksia!
 
Tein siten miten käskit, mutta nyt edessä on seuraava ongelma. Nyt kun sähköt menevät omaan pistorasiaansa, niin valo vain palaa punaisena. Dippikytkimestä päällä on ykkönen. Kontrolleri ja kannu eivät siis puhu tällä hetkellä lainkaan samaa kieltä.
Mitäs teen nyt väärin?
 
ps. Olit juuri oikeassa. Kouluun on hankittu vehkeet, joita kukaan ei osaa käyttää. Edellinen musiikinopettaja oli todennut, että nämä on saatava. :)

 
No mä olen ihan väärä jätkä keneltä kysyä, koska en mä valoista ymmärrä sitten yhtikäs mitään. Aina ollu vaan se vittumainen jätkä, jota hanuristi nykäisee hihasta ja sanoo, et ei me ihan säkkipimeässä voida vetää. Ja sit on kummasti ollu mun homma beg/steal/borrow- periaatteella käydä nyysimässä jokainen paikan pöytälamppu.
 
Hirveen monta vuotta humppaa ymmärtämättä sitä, et hanuristin henkkoht nuottivalo ja hanuristin valaisu on kaks eri asiaa. Oppia ikä kaikki.
 
Noi sun led- kannusi toimivat ihan itsenäisestikin, siis sillai, et jos dippikytkimestä säädät sen palamaan punaista, niin se palaa punaisena kunnes otat töpselin irti.
 
Oletko ehtiny googlata manuaalit, koska en mä niin kiltti ole, että sitä puolestasi tekisin.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=50&t=224673