Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Antti1
Alue:Studiotyöskentely
Aihe:Another Love, mielipiteitä kaivataan
Aika:07.09.2014 16:58   (muokattu 07.09.2014 17:01)
Jos äänitetty kitarasoundi on toi, niin mä koittaisin tehdä sille jotain yllättävää. Joku todella härski delay pomppimaan ympäriinsä, kikkailua vahvistinsimulaatioilla ja ihan mitä tahansa ei-niin-tavanomaista. Ton tyyppinen soundi on jotenkin vaan "väärä" tähän kontekstiin ja sit taas toisaalta sama mikitettynä on kuultu jo tuhat kertaa ennenkin.
 
Tilasoundiksi mä valitsisin jotain muuta, ellei toi oo sit tullut mikin kautta. Joku muhkea plate ja stereodelayta päälle. Kitaraa myös samaan kaikuryhmään, jotta ne kuulostaa tulevan samasta paikasta. Kitaraa hiljemmalle, ryhmäkompuralla molempia länään ja sit joku luova yllätys kokonaisuuteen. Sopivasti tehdyt stemmalaulut ja muut ulinat tekisi tässä pätkässä todella paljon enemmän kuin mikään ruuvaus miksauksen parissa.
 
E: Jos ilkeät, niin pistä käsittelemättömät otot jakoon? Mä voisin ainakin ihan mielenkiinnosta kokeilla, että mitä tollaisesta paketista saisi aikaan. Itse en jaksa nyt ruveta äänittämään mitään, laiskotuttaa ja mikitkin on läjässä treeniksellä. :D
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=16&t=224429