Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:RaskasMielinen
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Ibanez 7-kielinen
Aika:28.08.2014 21:10
Ch1ron: Harmi että tuo uv777 on kerennyt mennä

Laita ihmeessä tuonne m.netin torin puolelle ostoilmoitus ja että maksat kunnosta riippuen 900-1100 euroa. Itse ostin tasan tonnilla ja oli hyväkuntoinen. Joku aina joskus pyytää jotain jopa yli 1 500 euroa, mutta siinähän pyytää sitten.

Sittemmin vaihdoin sen erääseen himoitsemaani kitaraan. Jäi vähän harmittamaan, sillä ainakin se mun exä oli/on aivan helvetin hyvä - tarkoitan soittotuntumaa, resonointia ja työn laatua. Jos Universea eli UV777-mallia etsii, niin kannattaa googlettaa vuosikerrat, joissa on lo-mallin edge (parhautta). Ja plussaa siitä jos ainakin tallaan on vaihdettu mikiksi Lundgren. Kokeilin kerran yhtä yksilöä kyseisillä mikeillä ja kyllä oli aivan eri maata kuin orkkismikit, mikä on tietty mielipidekysymyskin.

Ajattelin että ostan joskus taas Universen, mutta tuskinpa ostankaan... Erään toisen vaihdon kautta näppiin nimittäin jäi Mayones Setius Pro 7 (Pro = floikalla). Universeen verrattuna soittotuntuma on sama mutta soundi tummempi ja enemmän sustainia - ja habituskin enemmän aikuisen miehen kitara;) Tosin mikit menee vaihtoon (orkkikset on Universen tapaan DiMarziot ja mun makuuni niiden soundi vaan on liian kasaria). Tuollaisen Mayonesin tiukaksi torihinnaksi sanoisin semmoiset 1 200 €, sikäli mikäli niitä liikkuu. Joku Regius oli ainakin joku aika sitten kaupan, mutta menee budjetissa yli.
Copyright ©1999-2018, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=224298