Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:käsi
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Mad Professor pedaalit
Aika:16.06.2014 00:52
Myrkky Nuoli: Tuohon ei kyllä pysty vastaamaan kukaan muu kuin sinä. Varsinkin handwired-mallien kohdalla on varsin epäreilua ajatella asiaa niinkin yksioikoisesti kuin, että onko lopputuote hinnan x arvoinen jos hinnalla y saa tuotteen n. Rehellisellä käsityöllä tehtyä tavaraa ei yksinkertaisesti voi verrata hikipajatavaraan ja käsityöläishintana Mad Professorin handwired-mallit eivät ole varsinaisesti kalliita. un nähdäkseni ne eivät kovinkaan suorasti edes kilpaile keskenään, vaikka molemmille on tilauksensa. Taiwan-tavaran tekoprosessista taas ei oo mulla niin hyvää tietoa, että lähtisin kommentoimaan millään tapaa.
 
Arvostan käsityötä korkealle. Mulla on kotana oikeasti suurin osa huonekaluista käsityönä tehtyjä. Vaimon äitä, elikkäs anoppini mm niitä on tehnyt meille. Käsityöstä olen aina valmis maksamaan. Jotenkin myös koen että laatu on silloin parempaa. Tämä saattaa olla kyllä ihan mutua.
 
Näiden pedaalien kohdalla kyselen siksi kokemuksia koska ne ovat tottapuhuen alkaneet kiinnostamaan kovasti. Myös ihan siksi että soundi on hyvä, enkä ole toistaiseksi omassa tutussa muusikkopiirissä kuullut kertaakaan että nämä olisivat hajonneet. Mutta useita pedaaleja on hajonnut joiden hinta on ollut tuosta sen kolmasosan. Hinta toisaalta on mua arveluttanut. Iso raha tuo on, mutta ei ole iso raha jos todella ovat kestäviä, ja näemmä säilyttää jälleenmyynti arvoakin.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=153208