Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:MaxDamage
Alue:Rock, pop, alternative
Aihe:Aerosmith
Aika:01.06.2014 11:19
Rockjäbä1978: Perrylle kävi myös sellainen kämmi, että kun se veti sen oman soolovetonsa ja se on vissiin vetänyt tän kerran tai kaksi aiemmin livenä (tosin onnistuneesti), niin nyt kävi silleen, että eka säkeistö meni niin, että Perry lauloi paljon hitaammassa tahdissa kuin mitä se biisin melodia etenee. Eli laulu ja melodia meni eri tahtiin. Sanat meni screenillä nopeammin (oli heijastettu screenille) kuin mitä mies lauleli. Tokassa säkeistössä ukko petras.
 
Toki kävi Tylerillekin kämmi. Aika usein Tyler laulelee Eat the Richin säkeistöjä ja kertsejäkin livenä pieleen. Tuosta mokailusta on usempi youtube pätkä todisteena menneiltä keikoilta ja menneiltäkin vuosilta.
 
Näin kävi sitten Jaffa-areenallakin, että Eat the Richissä tuli lauleltua jotain juttuja pieleen. Monessa kohtaa Tyler "oikoi" ja lauloi mitä sattuu, vaikka telerompteri tjs. "lauko" niitä sanoja siihen näytölle tuonkin biisin aikana.

 
Totta. Kramerkin naureskeli ja pyöritteli päätään Joen meiningille kyseisen biisin aikana.
 
Aerosmith- keikan ensikertalaisena mä olin kokonaisuudessa melko tyytyväinen meininkiin. Alku tuntui vähän laiskalta. Perry oli huonossa hapessa, ei sitä voi varmasti kukaan kiistää ja Freedom Fighterin laulu oli kyllä kaameaa honotusta. Mutta heti sen jälkeen Toys oli kova veto ja tuntui ihan kuin bändi olisi kunnolla käynnistynyt vasta tässä vaiheessa.
 
Tylerin energisyyttä oli mukava katsoa ja miehen spiikit nauratti.
"Here's Joe Perry's guitar tech. He kissed my ass to get this job."
Juttu menee lähes koko yleisöltä ohi.
Kahden sekan päästä Steven: Zero response..
Heti perään Joe iskee soinnun kitarasta. Vire ihan päin peetä.
Steven: You'r out of tune man. Tune that motherfucker!
 
Janie's Got a Gunin alkuhyminät ja Steven laulaa ekan kerran vahingossa kiipparistin stemmoja.
Välitön korjaus: No, that's you man!, ja vaihto omaan matalampaan stemmaan.
 
Aitoa rockia oli. Ei mitään millin tarkkaa, sielutonta metallia. Ymmärrän jos jotkut vähän pettyivät. Itse diggasin.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=3&t=63357