Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:silhouette
Alue:Kitarat: soittaminen
Aihe:Upeaa soittoa Gary Moorelta
Aika:20.05.2014 17:48   (muokattu 20.05.2014 17:50)
jpjanhun:-niin, en mä väitä ettetkö sä voisi pystyä soittamaan pikkausta nopeammin kuin moore, epäilemättä muusikoiden netissä monikin pystynee sellaiseen. eikö tuo 200bpm tai yli ole nykypäivänä aika tavanomaista sellaisilla jotka ovat kyseistä aluetta harjoitelleet. mutta sitten toisaalta, onko siinä sellaisessa nopeudessa.. esim. joku 240bpm tai yli, useinkaan enää mitään kovin kiinnostavaa tai harjoittelemisen arvoista? nojoo, taas kerran, makuasia..
 
Niin kun mä sanoinkin jo hieman aikaisemmin, niin en minäkään kuuntele musiikkia sillä perusteella, että kuka on nopein soittaja tai ketkä kikkailee parhaiten. Ja sanon tämän esimerkiksi: Mun mielestä esim. Pink Floydin Wall on aivan loistava albumi vaikka siinä ei pahemmin olekaan kiikkailua ollenkaan ja samoin King Grimson ja kaikki muu 60-70-luvun "helpompi" proge, Yes, Rush, Mahavishnu Orcestra jne (no, okei, toi viimeinen nyt ei ehkä enää ole sieltä helpoimmasta päästä) . Tosin tykkään kyllä uudemmastakin progesta, esim. Neal Morsesta, Porcupine Treestä ja Flower Kingseistä, mutta niistäkin vaan sen vuoksi, että ne oikeisti kuulostaa hyvälle - kikkailua tai ei =)
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=38&t=222967