Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Muovinen
Alue:Studiotyöskentely
Aihe:Äänityskoneen päivitys - help!
Aika:24.04.2014 08:53   (muokattu 24.04.2014 08:55)
hape: Täs pikaset kakspenniset:
 
- Meinasin ensin kirjottaa, että kannattaa tsekata onko vanha näytönohjain, kotelo ja virtalähde mahdollisesti käyttökelposet, mutta toi vuosi 2002 on kyllä jo aika kaukana :D eli ehkä ei kannata.

 
No, on sitä kotelon sisustaa toki hieman päivitetty joskus vuonna 2008 ehkä. Taiettiin vaihtaa emolevy ja prossu ja vähän lisättiin kovotilaa. Mutta pääkovo on ihan orkkis ja ajalle tyypillisesti multa löytyy monia kovo-osioita koneelta + vielä 3kpl ulkosia USB-kovoja :/
 
- Tuulettimet pitää meteliä, hanki passiivisesti jäähdytetty emolevy ja näytönohjain.
 
- Windows 8 on saatanasta, jos et lähe Mac-linjalle, suosittelisin ennemin Windows 7:aa.
 
- Enemmän on enemmän, niin muistin kuin prossutehonkin kans.
 
Olennainen kysymys lienee, haluatko ostaa valmiin pömpelin vai kasailtetko itse?

 
Ok, tuo Windows kysymys olikin yksi oleellinen, että mikä käyttis. Mäkkiin ei oo vara lähteä. Olisin valmis kasaileen koneen itse, koska lähipiiristä löytyy asennusapua.
 
ReBeatille kiitos kattavasta listasta, täytyy tsekkailla noita läpi.
 
edith: tsekkasin heti ekana tuon kotelon ja onpas järeä peli, mutta ilmeisesti hyvä siirrettävyyden kannalta? Mulla kone liikahtaa välillä eri äänityslokaatioihin.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=16&t=222766