Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:alluuj
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Tarvittaisiin kommenteja ja vinkkejä tähän pakettiin
Aika:07.04.2014 21:47
Olen testaillut Fenderin american standardia ja deluxea ashbodylla ja tykästyin molempiin oikein kunnolla ja säästän jompaan kumpaan. Minulla on ainoastaan akustinen tausta tähän mennessä perus yammulla jota olen soitellut noin vuoden.

Vahvariksi tarvitsen pienen, makuuhuoneharjoitteluun sopivan laatikon koska en pysty soittamaan kovaa usein. Eli kriteereinä on että kuulostaa hyvältä pienellä volumella ja tähän tarkoitukseen ajattelin Roland minicube rx:ää jossa on plugi kuulokkeissiin myös. Isommat vahvistimet voi rajata pois samantien vaikka olisivatki parempia sillä en keikkaile ja makuuhuonemeiningillä mennään. Vaikka kitara onkin hintava ja ehkä liian tyyris aloittelijalle niinkuin joku voisi ajatella, mutta haluan kuitenkin laadukkaan pelin ja olen valmis siihen sijoittamaan.

Olisiko tästä mielipiteitä, budjettia vähän yli 1500 ja esim. pääseekö kunnon strato oikeuksiinsa Rolandin kanssa? Olen sellaisen käsityksen saanut että cubesta lähtee hyvälaatuiset äänet varsinkin jos haluaa soittaa hiljaisella.
Copyright ©1999-2018, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=222561