Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:AngieRainbow
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Tuhannella eurolla paras mahdollinen stratocaster
Aika:22.02.2014 11:08
Tsugu Way: Ai niin, minkälaiset specsit? No, yksinkertaisesti vintage-henkisyys. Ja käytettyjähän siis ensisijaisesti katselen.
 
Fender Am Vintage Reissue. Mulla on ollut '57 ja nyt on '62 Hot Rod. Tämmösen saattaa hyvällä tuurillaa saada 1000 eurolla, jos jaksaa tingata ja kytätä toria. Yleensä näistä pyydetään noin 1200-1300 euroa käytettynä.
 
Mulla oli Fender Custom Shop strato, mikä oli tietysti tosi hyvä, mutta siinä(kään) ei ollut se kielten linja suora. Lisäksi kun kaulan otti irti bodystä, niin se oli punainen, eli kaula oltiin laitettu bodyyn kiinni, vaikka maali ei ollut ehtinyt vielä kuivua. Tästä tuli semmoinen olo, että jollakin on ollut kiire tehdessään kitaraa.
 
Myös tossa mun nykyisessä '62 HR stratossa kielten linja ei ole ihan suora, mutta se ei niin häiritse sieltä bassopuolelta. En tiedä, miksi ne ei saa sitä suoraksi. Mun Suhreissa ei ole tämmöistä ongelmaa ollut.
 
En kyllä ostaisi Fender CS Stratoa kokeilematta, vaikka olihan semun CS 60s relic silti kaikin puolin todella hyvä kitara.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=221878