Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:nikse1
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Toista keppiä keikoille etsimässä? (vinkkejä,mielipiteitä kiitos
Aika:29.01.2014 03:06
Komppaan tuossa jo aiempaa mutta vielä kerran: Kokeile omaan käteen mikä on hyvä, itelle esim Jackson ei käy käteen ollenkaan, jostain syystä en pääse kaulan kanssa " sinuiksi". Itse suosittelisin testaamaan ( harkitsemaan) Epiphonen 1984 exploreria ja LTD:n Slayer mallia, molemmat löytyy itseltä ja oon ollu tyytyväinen: LTD:n Slayer South of Heavenissa on melko tykki soundi ja laatu on kaikin puolin tosi hyvä hintasekseen, Explorer taasen LTD:tä heikompi laadussa, ainakin mulla oli Expossa viimestely virheitä maalauksessa ja otelaudassa vekkejä siellätäällä, se menikin suoraan paukkauksesta vaihtoon. Myös uudessa oli sanomista himpun verran pintakäsittelystä mutta pidin sen kuitenkin. Saundiltaan LTD hakkaa tuon Expon mennen tullen, ainakin miun mielestä. Ja nyt joku vetää tästä varmasti herneet nokkaan mutta yllätyin kyllä kun vertasin tuota LTD:tä ESP:n M-2:seen niin LTD:n laatu oli kyllä niin lähellä ESP:n tasoa että en enää hirveitä laatueroja huomannu, tai sitten miun ESP UC:ssa on valmistusvika...
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=220835