Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Zeeboo
Alue:Kilpailut
Aihe:Roots-skaba 314 äänestys
Aika:19.01.2014 18:10
Laitetaanpa jokaisesta vedosta jotain. Mulla ei sen kummempaa substanssia ole muiden soittoa alkaa arvioimaan, eli nämä ovat sellaisia never-has-been-a-wanna-be-kotivarapimputtelijan huomioita.
 
tjj2000: Plyyssiä kyl pukkaa, mutta kun taustaan tulee "perusmeiningistä poikkeava" VI7, niin melodialinja karkaa. Soittaminen on kyllä kehittynyt sinä aikana, mitä olen näissä skaboissa sun vetoja kuunnellut, mutta tämä ei yltänyt tähtihetkeksi asti. Reeniä ajatuksen kanssa, vähän funtsaamista melodia vs. soinnut vinkkelistä, ni hyvä tullee.
 
Vesa423: Melodisesti tämä pelaa ihan ok, samoin soundi on sellainen mistä itse tykkään. Vibra sälähtää paikoitellen korvaan vähän yläviereisen tuntuisesti. Oisko niin, että vibra huojuu soivan äänen kahta puolta, ja "ylitys" on jotenkin dominoiva. Eiks blue-note ole mieluummin vähän vajaa... Muuten ihan jees.
 
DaMaz: Tässähän on ihan selkeä juoni heti alusta lähtien. Eka kiepin motiivin kehittely varsin pro-meininkiä, ja tuntuu pelaavan loppuun asti. Vielä kun olisit ihan inan reilummin soittanut "taakse", ni vot!
 
Jarkre: Tekniikkaa tuntuis piisaavan... Mun makuun tavaraa on aika paljon tällaiseen taustaan, ja sen takia tämä ei ihan tappiin asti jäsennetyltä tunnu. Melodialinjassa on pari hutia, mutta noin kaikkineen tämä toimii ihan ok.
 
BigPapa: Hakemaasi kappaletta ei löydy Maihinnousun palvelimelta! Harmi.
 
hasako: Malttia... Tässä on hieno meininki: ei kuulosta niinkään funtsatulta skaba-vedolta, vaan tän voisi kuvitella olevan pätkä jostain live-aktista. Toka kieppi on magee.
 
Sjömanni: Vähän varovainen meininki. Johtuisko siitä, ettei tähän taustaan istu tutut kuviot, vaan joutuu hakemaan ääniä varman päälle? Rohkeempaa ja rouheempaakin on sulta kuultu.
 
EJ650: Tässä meinaa kanssa paikoitellen soolo lähteä taustan kanssa eri teille. Äänitys kuulostaa ainakin mun kuulokkeilla vähän epämääräisestä suunnasta tulevalta, oisko joku vaihe hämminki niinkuin DaMaz epäili. Kitarassa tuntui olevan sen verran puhtia, että olis tehnyt mieli kuunnella soundia paremmalla äänityksellä.
 
jhh: Kuulokkeilla kuunnellessa kitara on vähän pinnassa, mutta muutenhan tämä on ihan täyttä asiaa. Harmoniasta on poimittu pieniä oleellisia juttuja ja pyöräytetty oikein maukkaita fraaseja. Hyvä meininki, eikä yksi inasen alavireinen kieli just haittaa ;)
 
WanhaWetäjä: Kyl se vaan on vaivattoman kuuloista. Soundi, fraseeraus, time...
 
Pisteinä:
WW 2
DaMaz 2
hasako 1
jhh 1
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=58&t=221294