Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Jukka Häikiö
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Les paul standard
Aika:08.01.2014 20:48
Kyllähän se kannattaa suosia kotimaisia puoteja muutenkin,mitä enemmän saadaan myytyä,sitä varmemmin myös tulevaisuudessa pysyy hinnat kurissa/tavaravalikoimaa hyllyssä ja pysyy soitinliikkeet pystyssä.Fasu on mun mielestä siitä hyvä putiikki,että siellä pystyy hinnoista neuvottelemaan.Itse en ole T-kaupasta ostanut vielä mitään ja koitan niillä linjoilla myös pysytellä,toki on pakko myöntää,että kyllähän em. putiikki on raivannut tietä hinnoille alaspäin,eikä siinä mitään,jokainen ostaa sieltä mistä parhaaksi näkee.Jotenkin olen "vanhan liiton" kavereita:Kotomaasta ostetaan(jos mahdollista) ja käteisellä maksetaant,noi kielten hinnat kun sais
Äffässä vielä kuosiin,niin sithän se ois.Onhan se tietty mälsää jos on just ostanut,no vaikka sen stankku LP:n hintaan 2299€ ja tuleekin sitten toisiin ajatuksiin,kun jotain "pakko saada" juttua ilmestyy näköpiiriin,päättäen myydä pelin vaikka 1800€ ja joku kertoo,et uusia saa nyt 1990€,kyllähän se kiukuttaa,mut sellaista tää markkinatalouden aika vaan on,ei auta kuin hyväksyä tappionsa,tai jättää myymättä.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=221132