Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Aurora Borealis
Alue:Demostudio
Aihe:Unforeseen Consequences : Distorted (Metalli)
Aika:01.12.2013 13:41   (muokattu 01.12.2013 13:43)
sliverofsilence: Moi! Moi vaan.
 
Genreuskollista menoa. Kuinkas kauan olette soittaneet ja minkä ikäsiä tyyppejä olette? Onko tässä kyse itseä varten tehdystä esidemosta vai ollaanko nauhotus tehty satanen lasissa?
 
Ollaanhan me tässä muutama vuosi yhdessä soitettu, olisiko ollut lukion toisella luokalla kun yhtye perustettiin. Noin kahdenkymmenen ikävuoden tienoilla siis pyöritään. Niin ja mitä genreä tarkalleen ottaen tarkoitat? Itse en ole onnistunut lokeroimaan omaa tuotantoa mitenkään, ehkä katson asioita liian läheltä.
 
Äänityksen taso kun on aika kotikutoinen ja mun mielestä metalligenressä keskinkertaisilla soundeilla on vähän paha erottua hirveästi edukseen, kun tarjontaa on niin jumalattomasti.
 
Tästä olen valitettavan tietoinen, äänitykset ja miksauksen olemme korkeimman omakätisesti tehneet. Kaluston ja taitotason luomista rajoista huolimatta olemme yrittäneet parhaamme jotta äänikuva olisi visioidemme mukainen. Tämänkin kuuloinen demo kuitenkin antaa riittävän kuvan biisimateriaalista, ja bändin (mahdollisesta) potentiaalista.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=17&t=220016