Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:RaskasMielinen
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Signature-mallit
Aika:01.12.2013 00:37
Mulla on vähän kahtalainen suhtautuminen aiheeseen. Toisaalta hieman nolottaa omistaa ja soittaa jollakin signaturemallilla - "oot sä olevinas joku Yngwie Malmsteen" - etenkin kun omat soittotaidot eivät ole lähellekään kenenkään esikuvani tasolla, toisaalta niissä vain sattuu olemaan pahuksen hyviä kitaroita. Mulla on Epin Wylde sigu, joka on sillä mielestäni ihan helvetin nololla bullseye-maalauksella mutta se on aivan loistava kirata eikä vain "hintaiseen" (samaa mieltä ovat kaikki sillä soittaneet kaverinikin). Toinen on just ynkkä-strato. Niissä ynkkä-mikeissä ja kaiverretussa oetaludassa vaan on jotain eikä sillä tartte soittaa pelkkää ynkkä-tilua. Oma ynkkä-stratoni on tuohon kahtalaiseen suhtautumiseeni nähden aivan täydellinen, koska siinä on ynkkä-straton ominaisuudet eli kaula ja mikit mutta se ei näytä ynkkä-stratolle (lavassa tosin on se Ynkän nimmari), koska siinä on toisesta Fender-stratosta otettu olympic white body ja helmiäispleksi:) Kolmas minkä olen omistanut (luovuin siitä vaidossa pitkin hampain) on Ibanez Universe eli Vai-sigu. Aivan erinomainen seiskakielinen joka paikan höylä, mielestäni. Neljäs oli oli Deanin ML79 eli Dimebag-sigu. Ei pahaa sanottavaa siitäkään. Se tosin ei sopinut kovin hyvin juuri omiin tarkoitusperiini ja siksi sen myinkin. Lisäksi Dimebag Darrell ei lukeudu soundillisiin esikuviini.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=220481