Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:T.Nick
Alue:Bassot
Aihe:kuume
Aika:29.11.2013 19:46
L.Ruoska: Yeah :) "Tavalliset" warret liikkuu yleensä tuolla 600-900€ välillä ja erikoisemmat mallit tonnin ja kahden välillä. Eli jos toi neljänhuntin Corvette ei ole jotenkin rakenteellisesti kulahtanut tai muuten loppuunsoitettu niin siinä on raha tallessa ja saat varmaan enemmän kuin omasi takaisin. Ammattilaatua tosiaan, ei mitään lastulevybassoja. Saksassa tehty, laadukkaat runkopuut ja aivan mahtava wengekaula todella kestävillä nauhoilla.
 
Ostin itse viitisen vuotta sitten Torilta edullisen, pienesti kolhitun '94 Fortressin joka on aika pitkälti samanlainen kun toi Corvette. Yleensä soittimet viipyy mulla vuodesta kahteen, mutta tuota parempaa ei ole alle 1500€ luokassa tullut vastaan joten tuossa se edelleen killuu.

 
Mähän ton ostin. Ei oo ollu aiemmin mitään Warre-sympatioita ja oon kiertäny moiset kikottimet kaukaa, mutta neljällä huntilla oli pakko taipua. Ei midistä, hiton hyvä perusbasso. Ei ollu mitään erityistä syytä tuolle hinnoittelulle muuta kuin yksi viritin oli vaihdettu, mutta samanlaiseen. Kuulemma ei ollu ketään pahemmin kyselly, vaikka oli ollu noinkin halvalla torilla kuukauden ja ylikin..
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=35&t=219545