Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:JuSu
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Uusi multiefekti
Aika:10.11.2013 21:17   (muokattu 10.11.2013 21:18)
Ehkä vois vielä hetken tuumia, mitä oikeasti tarvitset, ja mikä Bossissa voisi olla paremmin. Jos budjetti on tiukalla, ei kannata sijoittaa laitteeseen, joka tekee asioita, joita et tarvitse, vaan olennaiseen ja kenties hippasen laadukkampaan.

Mun oma kokemus on, että säröosasto on multsareiden kompastuskivi. Hyvä vahvistin tai säröpedaali on mun korvaan lähes poikkeuksetta ollut parempi ratkaisu. Multiefekteistä tykkään sitten kaiken muun tuottamisessa, kaiut, tilat ja modulaatiot otan mieluusti multilootasta, koska ne ovat mulle toisarvoisia.

Hyvällä puhtaalla ja parilla laatuisalla särösoundilla pärjää jo pitkälle. Mä käyttäisin rahat niiden hankkimiseen, mikä voi tarkoittaa paria hyvää säröpedaalia tai jopa vahvistimen vaihtamista. Hyvän pohjan päälle on parempi lähteä kikkailemaan.

Mutta jos pitää olla multitoosa, niin Line6 M9 tai M13, tai Zoom G5 voisivat olla katsastamisen arvoisia... Tai Voxin laudat, Tonelab SE tai LE. Riippuu vähän, tarvitsetko mallinnuksia. Line6:n Pod HD -sarjaakin kehutaan.

JuSu
Copyright ©1999-2018, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=220114