Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:polytoximaniac
Alue:Studiotyöskentely
Aihe:Profire 2626 ja ADA8200
Aika:08.11.2013 13:55
Termosta,
 
Otin piruuttani testiin tuon uudemman mallin Behkun. Oon tässä kytkeskelly laittehia toisiinsa ja sellaane problems on, että testiäänitystä tehdessä huomasin 2626:n etuasteelta otetun signaalin tulevan viiveellä sisään verrattuna Behkun adatista tulevaan. Pro Toolsissa kun zoomaa signaalin alkuun, niin huomaa n. 5 puoliaallon verran viivettä noiden välillä. Eihän tuo ny korvin oikeastaan kuultavissa ole mutta kuitenkin siellä kummittelee.
 
Profiren ADAT A Outista mennään Behkun ADAT Inniin ja Behkun ADAT Outista vastaavasti Profiren ADAT A Inniin. Synkkaus tapahtuu ADATin kautta, koska mulla ei oo tuota Profiren breakout-kaapelia millä sais word clockin vietyä Behkulle.
 
Kaikki signaalit tulee läpi kyllä eli laitteet toisensa löytää ja tajuaa, mutta toi viive on ja pysyy. Alkuun Profire oli masterina ja kokeilin vaihtaa Behkunkin masteriksi ilman mitään vaikutusta.
 
Olisko kellää heittää mitää vinkkiä?
 
Vai onko noi jopa käytännös mahdoton saada osumaan syklilleen kohdalleen?
 
Voisko toi varsinainen word clock auttaa?
Vielä on vähä epäselvää tuollasen erikseen saatavuus. Breakout kaapeli tulee kyllä masiinan mukana uutena ostettaes, mut ite hommasin ton käytettynä nii eipä moista ole.
 
On tullu kollattua noita lontoonkielisiäkin foorumeita, mutta mulla pitäis olla kaikki asetukset kyllä kohdillaan. Manuaalin mukaisesti on asetukset ja kytkennät laitettu.
 
Toki laittaa myös harkitsemaan yhden lisäsatasen investointia, jollon sais toisen Profiren uutena :)
 
Kiitostapa vaan!
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=16&t=220077