Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:AoA
Alue:Studiotyöskentely
Aihe:Analogipöytä, ad/da ja tietokone
Aika:24.09.2013 01:16
Miskendal: Mikserissä on siis mic paikan lisäksi line sekä insert paikat. Hämärintä on se, että sain sen jotenkin toimimaan 30 sekunniksi, mutta sitten se päätti ettei toimi, tai painoin jotkut namiskat väärin. Vaikka tiski ei ole päällä, niin line linjan kautta singaali tulee profireihin sekä reaperiin. Eq ei tule sitä kautta vaikka se siinä lyhyessä onnistumisen riemussa hetkeksi tuli?? Eli pitääkö se jotenkin insertistä viedä, ja saanko sen eq:n jotenkin siihen mukaan, pre postia ja postia löytyy kyllä tiskistä, mutta minne se sen postailee, jos postailee? Nyt olen aivan ulapalla, onko mulla niinkuin profireissä jotkut asetukset jotenkin viturallaan vai mikserissä jotain? Kyllä alkaa naama rapistua pikkuhiljaa tässä pähkäillessä.
 
kokeile insertistä. vaikuttais jotenkin loogiselta että se mainitsemasi Line -liitäntä oliskin kanavan line-input, tosin kyllä tosiaan outoa jos aluksi toimi line outtina...
Oon kyllä erään pöydän kans Inserttejä käyttänyt ikäänkuin "direct outteina". tosin sillon ei kanavasta muut kuin Gain ja PAD namikat toiminu. EQ:n, faderin ym nappulat ohitti mutta mahtaa tämäkin olla mikserikohtaista että miten sattuu toimimaan.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=16&t=219364