Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:hallu
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Mahd. monipuolinen kitara, budjetti max 1.7k eur PRS/ESP/Gibson?
Aika:05.09.2013 18:14   (muokattu 05.09.2013 18:16)
Osta vapaasti vaan ihanse mikä huvittaa. Tuossa kaavailemassasi hintaluokassa ei yksinkertaisesti enää ole huonoja keppejä. Ainoa tapa millä voit homman mokata, on ostaa jotain mitä joku sinulle suosittelee. Katsele rauhassa kitaroita ja sitten kun kohdalle sattuu se joka saa sukat pyörimään jalassa, niin ostat sen (jos et osta, niin kadut sitä kuitenkin). Noin isolla budjetilla valnnanvaraa ainakin on riittämiin.
 
Minusta on ihan turha miettiä minlainen kitara sopii mihinkin, koska sillä tavalla päätyy tekemään keskinkertaisia keskimääräisiä "suositusten" mukaisia ratkaisuja eli sitä mitä maailma on muutenkin täynnä. Kuuntele sydäntäsi koska sydämesi laulu on ainoa kiinnostava asia koko jutussa. Teet kuitenkin musiikkia persoonallasi, miksi kitarasi ei saisi sitä ilmentää?
 
Minä en voi kertoa mikä kitara olisi sinulle hyvä, mutta voin kertoa minkä kitaran itse ostaisin jos minulla olisi noin paljon rahaa. En ostaisi gibsonia, ESP:tä tai PRS:ää, vaan ostaisin Yamahan SA2000 tai SG2000/3000 riippuen millä tuulella olisin ja paljonko sitä rahaa siten lopulta plakkarissa olisi.
 
Millä tahansa kitaralla voi soittaa mitä tahansa musiikkia, muu on vain mielikuvituksen puutetta;-)
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=219056