Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:saastara
Alue:Tietokoneet ja musiikkiohjelmat
Aihe:Huonot saundit
Aika:03.09.2013 17:06   (muokattu 03.09.2013 17:09)
Antti1: Mä en siis oo yksin ongelmani kanssa, oon tota ihmetellyt ties miten monta kertaa (=joka kerta). Tulee ihan hillitöntä honotusta, täytyy ottaa aika perhanan järeästi keskiääntä pois mallinnetuista soundeista.
 
E: Mitä sun pätkässä oli? Lecto ja 808 -mallinnukset?

 
Lecto joo, ja olisko toisella puolella ollut se saman jepen Engl-mallinnus. Mä en oo koskaan tohon ts-buustaamiseen päässyt ineen.. Siitä tulee aina semmoista vittumaista honotusta omaan korvaan. Diggaan itse enemmän tosta rotta-osastosta, oli sitten mikä tahansa mallintava kyseessä.. Saati oikea pedaali.
 
Kaappimallinnus TH2:sta mutta varmaan impulsseilla pääsee maaliin kans.. Omaan korvaan toi TH2 soundaa vaan paljon paremmalta ja vähemmän staattiselta kun mikään impulssi mihin oon törmännyt.. En oo niitä tosin muutamaan vuoteen enää käyttänyt joten voi olla, että oon jotain missannut.
 
Miksauspuolella sitten VCC ja VTM ja pari Airwindowsin härpätintä.. Eli ei mitään sen kummoisempia taikatemppuja. Narutettu Wolfin halpiksella joten skebaa päivittämällä voisi soundikin parantua aika tavalla.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=33&t=218650