Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:RaskasMielinen
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Monipuolinen putkicombo/vahvistin ja kaappi-yhdistelmä
Aika:25.08.2013 20:34   (muokattu 25.08.2013 20:39)
Mä liputtaisin kanssa Mesan ja ENGL:in tuotteiden puolesta.

Itseltäni löytyy molempia, tosin järeämpää osastoa, mikä ei mainittuun budjettiin mahdu. Kuitenkin myös pienemmällä budjetilla lähtisin liikkeelle nimenomaan noista merkeistä ja kartoittaisin niiden edullisimman pään tarjonnan. Toki oma korvahan sen ratkaisee ja jos vain on aikaa kiertää testaamassa, niin valinta saattaa osua johonkin jokeriin.

Testisessioihin kannattaa varata runsaasti aikaa. Eli suunta kohti musaliikettä joskus arkena keskellä päivää. Oma skeba mukaan, must! Kannattaa myös etukäteen miettiä mitä aikoo soitella. Muuten on vaikea vertailla. Niin ja mieluiten vastaavalla kaapilla kaikki verrokit läpi. Jokin V30-ämyreillä ladattu voisi olla hyvä hattuvakio, ainakin sekä Mesan että ENGL:in tapauksessa.

Ainakin itselläni meni melkoinen tovi päästä sisään Rectoon. Olin ajatellut että se on sellainen one trick pony vain ja ainoastaan äärimetalliin, "The Recto Sound" eikä mitään muuta. Olinpas väärässä, täysin. Käsittääkseni jenkeissä kaikenmaailman kantriheebotkin soittelee Rectoilla?

Kuitenkin, kun pitää löytää jokin soundi nopeasti - ja soittelen äärilaidasta toiseen - niin lyön virrat päälle ENGL:iin (mun tapauksessa Powerball). Recton namikoita kun pyörittelee, niin ei paljoa tarvitse pyöritellä ja pieleen menee. ENGL:in kanssa ei ole aivan niin nuukaa, sinne päin riittää. En siis ole sittenkään riittävän hyvin sisällä Rectossa. Paha mennä sanomaan kumpi olisi parempi - jos siis hallitsisin ne yhtä hyvin.
Copyright ©1999-2018, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=218898